Під час активного реформування системи управління й передачі багатьох повноважень місцевим громадам й ліквідації Державної архітектурно-будівельної інспекції отримання будівельного паспорту стає все активнішою темою обговорення на форумах.
Взагалі весь порядок видачі й затвердження схеми будівельних паспортів вичерпно передбачений основними двома нормативно-правовими актами, зокрема:статтею 27 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" й наказом Міністерства регіонального розвитку територіальних громад №103 "Про затвердження порядку видачі", виходячи з рамок поведінки для забудовників, будівельний паспорт слід обов'язково отримувати до початку будівельних робіт, однак, якщо вже є самовільна забудова, то питання затвердження намірів більш складне, в цій непростій ситуації допоможе розібратися стаття
http://legalhome.com.ua/ua/informatsiia … budpasport - тут знайдете всі відповіді по переліку документів, органах видачі, способів уникнення від нагляду при наявній забудові, як будувати позов про видачу будівельного паспорту.
Водночас прошу шановних форумчан ставити питання на цьому форумі, буду відповідати, давайте зробимо корисним обговорення! Так хто мав проблеми з отриманням будівельного паспорту в 2021 році?